Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

Eξομολόγηση - σοκ της Sinead O'Connor μέσω βίντεο στο Facebook


«ΕΙΜΑΙ μόνη, δεν έχω κανέναν στη ζωή μου, εκτός από τον γιατρό μου, τον ψυχίατρό μου, τον πιο ευγενικό άνθρωπο στον κόσμο, που μου λέει πως είμαι μια ηρωίδα, και αυτό είναι το μοναδικό πράγμα που με κρατάει στη ζωή». Η ιρλανδή τραγουδίστρια Sinead O'Connor προκάλεσε χιλιάδες αντιδράσεις ανησυχίας και συμπάθειας στο διαδίκτυο μετά τη δημοσίευση στο Facebook ενός βίντεο στο οποίο εξομολογείται τη μοναξιά της και ότι έχει «αυτοκτονικές τάσεις»…





«Μόλις είδα τη συγκλονιστική έκκληση για βοήθεια της Sinead O'Connor. Μοιάζει να είναι εντελώς απομονωμένη και ανησυχώ για την ασφάλειά της», ανέφερε σήμερα η Annie Lennox, τραγουδίστρια των Eurythmics.

«Τώρα ζω σε ένα μοτέλ στα βάθη του Νιου Τζέρσι. Τρεις αρρώστιες με έκαναν να έχω αυτοκτονικές τάσεις», προσθέτει η καλλιτέχνης, ηλικίας 50 ετών, η οποία έχει διαγνωστεί με διπολική διαταραχή. «Εδώ και δύο χρόνια, η ζωή μου συνίσταται μόνο στο να μην πεθάνω, δεν είναι αυτό ζωή».

Σήμερα Τρίτη ένα νέο μήνυμα που αναρτήθηκε στη σελίδα της από έναν συντάκτη, που δεν κατονομάζεται, αποσκοπούσε να καθησυχάσει το κοινό και το περιβάλλον της καλλιτέχνιδας, το βίντεο της οποίας είχε περισσότερες από 800.000 επισκέψεις. «Δημοσιεύω αυτό το post έπειτα από αίτημα της Sinead, για να γνωστοποιήσω σε όλους εκείνους που την αγαπούν ότι είναι ασφαλής. Περιβάλλεται από αγάπη και λαμβάνει την καλύτερη φροντίδα», αναφέρει.

Τον Μάιο του 2016, φήμες για αυτοκτονία είχαν ανησυχήσει τις αμερικανικές αρχές, προτού η τραγουδίστρια βρεθεί σώα και αβλαβής σε ένα ξενοδοχείο.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...