Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

«Λυπάμαι που ήσουν μόνος γλυκέ μου Κρίστοφερ»


ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ που απευθύνεται στον σύζυγό της, Chris Cornell, ο οποίος έδωσε τέλος στη ζωή του, πριν από λίγες ημέρες στο Ντιτρόιτ, έδωσε στη δημοσιότητα η Bίκυ Καραγιάννη. Στο γράμμα της, που δημοσιεύθηκε στο Ιντερνετ από το Billboard, η χήρα Cornell, γράφει ότι λυπάται που δεν είδε τι του συνέβη εκείνη τη νύχτα...






«Λυπάμαι που ήσουν μόνος, και το ξέρω ότι δεν ήσουν ο εαυτός σου, γλυκέ μου Κρίστοφερ. Το ίδιο γνωρίζουν και τα παιδιά σου, άρα μπορείς να αναπαυθείς εν ειρήνη», έγραψε στο γράμμα της.

Το γραφείο του ιατρικού εξεταστή του Wayne County δήλωσε ότι ο 52χρονος 
Cornell απαγχονίστηκε. Εκκρεμούν ακόμη η πλήρης αυτοψία και τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων, ενώ η σύζυγός του έχει δηλώσει ότι μπορεί ο τραγουδιστής να κατάπιε περισσότερα αγχολυτικά φάρμακα από όσα του είχε συνταγογραφήσει ο γιατρός.

«Είμαι διαλυμένη, αλλά θα δώσω μάχη για σένα και θα φροντίσω τα όμορφα μωρά μας. Θα σε σκέφτομαι κάθε λεπτό κάθε ημέρας και θα πολεμήσω για σένα. Είχες δίκιο όταν είπες ότι είμαστε αδελφές ψυχές. Έχουν πει πως τα μονοπάτια που συναντήθηκαν θα ξανασυναντηθούν, και γνωρίζω ότι θα έρθεις να με βρεις, κι εγώ θα είμαι εδώ να σε περιμένω», έγραψε χαρακτηριστικά.

Η κηδεία του Κορνέλ τελείται σήμερα Παρασκευή στο Λος Άντζελες, από το Κοιμητήριο Hollywood Forever, σε μια ιδιωτική τελετή. Η σορός του μεταφέρθηκε στο Λος Άντζελες στις αρχές της εβδομάδας.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...