Δευτέρα 17 Ιουνίου 2019

Με καρκίνο στον λαιμό διεγνώσθη ο Dave Mustaine


TYXEΡΟΣ στην ατυχία του φαίνεται πως είναι ο ηγέτης των Megadeth, Dave Mustaine. O 57χρονος μουσικός, διεγνώσθη με καρκίνο στον λαιμό, όμως όπως δείχνουν οι πρώτες εκτιμήσεις των ιατρών, η νόσος έχει εντοπισθεί σε πρώιμο στάδιο και πιθανότατα είναι αντιμετωπίσιμη...








"Εχω διαγνωστεί με καρκίνο του λαιμού. Είναι σαφώς κάτι που πρέπει να σεβαστούμε και να αντιμετωπίσουμε με το κεφάλι ψηλά. Συνεργαζόμαστε στενά με τους γιατρούς μου και εκπονήσαμε ένα σχέδιο θεραπείας το οποίο θεωρούν ότι έχει ποσοστό επιτυχίας 90%. Η θεραπεία έχει ήδη αρχίσει.

Δυστυχώς, αυτό απαιτεί να ακυρώσουμε τις περισσότερες εμφανίσεις για φέτος. Παρόλα αυτά, ο Kiko, ο David, ο Dirk και εγώ είμαστε στο στούντιο, εργαζόμαστε για το επόμενο άλμπουμ, το οποίο αδημονώ να ακούσουν όλοι. Είμαι τόσο ευγνώμων για όλη μου την ομάδα, την οικογένεια, τους γιατρούς, τα μέλη της μπάντας, τους εκπαιδευτές και πολλούς άλλους. Τα λέμε σύντομα", τόνισε μεταξύ άλλων ο Dave Mustaine, σε ανακοίνωσή του.

Πριν από λίγο καιρό είχε δηλώσει σχετικά με το επερχόμενο άλμπουμ: " Εχω περίπου έτοιμα οκτώ τραγούδια και υπάρχει ένα που είναι απλά το αγαπημένο όλων... δεν λέω ότι υπάρχει μόνο ένα καλό τραγούδι μέχρι τώρα! Ξέρω ότι βρίσκομαι σε καλό δρόμο. Συνολικά στο νέο δίσκο θα υπάρχουν 12 ή 13 κομμάτια αν και το συμβόλαιό μου λέει ότι ότι χρειάζονται μόνο 8, κάτι το οποίο δεν μπορώ να κάνω. Νιώθω ότι έτσι θα εξαπατούσα το κόσμο".







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...