Λίγες μόλις εβδομάδες μετά την κυκλοφορία των δύο νέων τραγουδιών για τον πόλεμο στην Αρμενία, το διάσημο πλέον, Chop Suey, έσπασε το φράγμα του 1 δισ. views στο YouTube!
Στην κορυφή της λίστας του σκληρού ήχου με 1,49 δισ. προβολές βρίσκεται το Numb των Linkin Park. Aκολουθούν το November Rain των Guns N Roses με 1,489, το Bohemian Rhapsody των Queen με 1,23 (το οποίο εκτοξεύτηκε μετά την σχετική ταινία), τo Smells Like Teen Spirit των Nirvana με 1,164, ενώ το Sweet Child O' Mine κλείνει την πρώτη πεντάδα με 1,162.
Στην 6η θέση βρίσκεται το In The End των Linkin Park με 1,096 δισ. προβολές, στην 7η το Do I Wanna Know των Arctic Monkeys με 1,081 και στην 8η το Zombie των Cranberries με 1,065.
Κοντά στο όριο του 1 δισ. προβολών βρίσκονται τα To It’s My Life των Bon Jovi έχει πάνω από 910,4 εκατομμύρια views και ακολουθούν κομμάτια όπως το Nothing Else Matters των Metallica που ξεπέρασε τα 860 εκατομμύρια, το Thunderstruck των AC/DC (828), το My Immortal των Evanescence (712,3), το Wind Of Change των Scorpions (807,5) κ.α.
Oπως, φυσικά, γίνεται αντιληπτό, τα views στο You Tube, συμβαδίζουν με τις επιταγές της μόδας και η επισκεψιμότητα στα συγκεκριμένα κομμάτια καταδεικνύει ότι αυτά έχουν χτυπήσει την πόρτα του είδους των ακροατών οι οποίοι ακούνε είτε «λίγο απ' όλα», είτε έχουν μια επιδερμική σχέση με τον σκληρό ήχο και τίποτα περισσότερο.
Συμπέρασμα; Κουβέντα να γίνεται... Απολαύστε, λοιπόν μερικά από τα παραπάνω τραγούδια: