Δευτέρα 24 Μαΐου 2021

Mustaine: Ο Ellefson δεν παίζει πλέον με τους Megadeth

 

Ο ΜΠΑΣΙΣΤΑΣ και ιδρυτικό μέλος των Megadeth, David Ellefson, κατηγορήθηκε πρόσφατα ότι παρενόχλησε ανήλικη θαυμάστρια μετά την ανταλλαγή μηνυμάτων και βίντεο. Ο Ellefson παραδέχθηκε ότι το «σίγουρα ενοχλητικό» υλικό που διέρρευσε δεν ήταν κάτι για το οποίο ήταν περήφανος, αλλά τονίζει ότι η υπόθεση «βγήκε εκτός πλαισίου και χειραγωγήθηκε για να προκαλέσει τη μέγιστη ζημιά στη φήμη μου την καριέρα και την οικογένειά μου»...










Ο Ellefson υποστήριξε ότι το άτομο με το οποίο αλληλεπιδρούσε ήταν ενήλικο. Οι Megadeth τόνισαν από την πρώτη στιγμή ότι θα παρακολουθούσαν στενά τις εξελίξεις και πλέον αποφάσισαν να απολύσουν τον Ellefson.

«Ενημερώνουμε τους οπαδούς μας ότι ο David Ellefson δεν παίζει πλέον με τους Megadeth και ότι επίσημα χωρίζουν οι δρόμοι μας», δήλωσε ο ηγέτης της μπάντας, Dave Mustaine.

Και συνέχισε: «Δεν παίρνουμε αυτήν την απόφαση ελαφρά. Ενώ δεν γνωρίζουμε κάθε λεπτομέρεια για το τι συνέβη, αυτό που έχει ήδη αποκαλυφθεί είναι αρκετό για να κάνει τη συνεργασία αδύνατη να προχωρήσει. Ανυπομονούμε να δούμε τους θαυμαστές μας στο δρόμο αυτό το καλοκαίρι».

«Ορισμένες ιδιωτικές και προσωπικές συνομιλίες και αλληλεπιδράσεις έχουν εμφανιστεί στο διαδίκτυο, κυκλοφόρησαν με κακή πρόθεση από τρίτο μέρος που δεν είχε εξουσιοδότηση να τα έχει ή να τα μοιραστεί», είχε πει ο Ellefson. «Θέλω να το αντιμετωπίσω όσο το δυνατόν πιο ανοιχτά και ειλικρινά. Δεν είναι κάτι για το οποίο είμαι περήφανος. Το άλλο εμπλεκόμενο πρόσωπο έχει κάνει μια δήλωση την οποία μπορείτε να δείτε παρακάτω. Ευχαριστώ που το έκανε και ελπίζω ότι αυτό διευκρινίζει ότι η κατάσταση δεν ήταν καθόλου όπως παρουσιάστηκε», πρόσθεσε.

«Ναι, αυτές οι βιντεοκλήσεις έγιναν, αλλά εγώ ήμουν αυτή που τις ξεκίνησα και ποτέ δεν ήμουν ανήλικη, ήμουν ενήλικη. Τίποτα ακατάλληλο δεν συνέβη ποτέ πριν από αυτό. Ήταν όλα συναινετικά, δεν είμαι θύμα και δεν έχω παρενοχληθεί στο παραμικρό, καθώς ήμουν αυτή που το ξεκίνησα. Ήμουν αρκετά αφελής για να τον καταγράψω και να το μοιραστώ με έναν φίλο χωρίς την άδειά του. Στο τέλος, ήταν όλα συναινετικά και όλα online», τόνισε σχετικά το κορίτσι.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...