Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

Ο Vivian Campbell μιλά για τη μάχη του με τον καρκίνο


ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ συνέντευξη παραχώρησε ο Βορειοϊρλανδός κιθαρίστας, Vivian Campbell, ο οποίος δίνει μάχη με τον καρκίνο (λέμφωμα Hodgkin). Ας δούμε τι είπε ο 52χρονος μουσικός στο VH1 Classic «That Metal Show», με θητεία κυρίως δίπλα στον Dio, αλλά και στους Def Leppard…




«Μου φαίνεται να είμαι σε καλό σημείο αυτή τη στιγμή. Μετά από τρεις γύρους χημειοθεραπείας κατά τα τελευταία δύο χρόνια, έκανα μια μεταμόσχευση βλαστικών κυττάρων, τον Οκτώβριο. Δεν υπάρχει κανένα σημάδι των όγκων, έτσι είμαι αισιόδοξος ότι είμαστε στο σωστό δρόμο», δήλωσε αρχικά.
Ο Campbell μίλησε και για την επιστροφή της νόσου και τον νέο γύρο θεραπειών: «Πήρα
Με τον Ronnie James Dio
τη διάγνωση, την άνοιξη του 2013, άρχισα έξι μηνών χημειοθεραπείες, έκανα μια αξονική στο τέλος και υπέθεσα ότι αυτό είναι όλο. Αλλά προφανώς δεν ήταν. Κάτι ξέφυγε και η νόσος επέστρεψε τόσο γρήγορα. Γι' αυτό οι γιατροί με συμβούλεψαν να κάνω την μεταμόσχευση βλαστικών κυττάρων. Εγώ προσωπικά αισθάνομαι πολύ καλά. Θα επανέλθω».
Ερωτηθείς αν είχε την ευκαιρία να μιλήσει με μερικούς από τους συναδέλφους του μουσικούς που μάχονται και αυτοί με τον καρκίνο, όπως ο κιθαρίστας των Black Sabbath, Tony Iommi, ο 
Campbell είπε: «Νομίζω ότι ο Tony Iommi έχει τον ίδιο καρκίνο απ' όσο ξέρω, αλλά προφανώς δεν γνωρίζω σε ποιο στάδιο είναι. Δεν έχω μιλήσει μαζί του γι' αυτό, αλλά έχω μιλήσει με πολλούς ανθρώπους. Είναι καταπληκτικό. Και μόνο μέσω της σελίδας μου στο Facebook. Θέλω να πω στον κόσμο το πόσο βίαιο είναι, πόσοι άνθρωποι έχουν επηρεαστεί από αυτό. Είχα πολλές συμβουλές, αλλά για να είμαι ειλικρινής, είμαι λίγο ξεροκέφαλος Ιρλανδός και απλά κάνω το δικό μου. Το κύριο πράγμα για μένα είναι να συνεχίσω να εργάζομαι και να συνεχίσει η ζωή μου με αμείωτη ένταση. Νομίζω ότι αυτή η στάση έφερε ένα μεγάλο μέρος της ψυχικής ανάκαμψής μου».





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...