Τρίτη 5 Απριλίου 2016

Ο Nicko McBrain μιλά για τη μάχη του κόντρα στον αλκοολισμό


Ο BRUCE Dickinson ενέπνευσε τον Nicko McBrain να κερδίσει τη μάχη με τον αλκοολισμό. Αυτό αποκαλύπτει ο ντράμερ των Iron Maiden, σχετικά με την περιπέτειά του με το αλκοόλ, αλλά και τη μάχη που έδωσε με τον καρκίνο ο φίλος του και τραγουδιστής της μπάντας. «Με έκανε να συνειδητοποιήσω πόσο ηλίθιος ήμουν», λέει χαρακτηριστικά…




«Ηχογραφούσαμε το τελευταίο άλμπουμ μας, αλλά ξέραμε ότι κάτι δεν πάει καλά», τόνισε ο Nicko McBrain, μιλώντας το Drummer's Journal. «Μόνο όταν ολοκληρώθηκαν οι ηχογραφήσεις πήγε o Bruce στους γιατρούς. Oταν επέστρεψε, μας είπε ότι είχε καρκίνο. Ανησύχησα. Επιπλέον, αυτό με έκανε να σκεφτώ και τη δική μου κατάσταση. Εδώ ο σύντροφός μου ζει την κόλασή του, παλεύει με τον καρκίνο χωρίς να φταίει. Και έβαλα τον εαυτό μου στη θέση του, παρότι έκανα αυτό στον εαυτό μου με το ποτό. Έτσι κατάλαβα ότι έπρεπε να σταματήσω. Εμπνεύστηκα από τον Bruce. Με έκανε να συνειδητοποιήσω πόσο ηλίθιος ήμουν», λέει.

Ο McBrain συνειδητοποίησε σε τι κατάσταση βρισκόταν, όταν είδε μια συνέντευξή του που ήταν μεθυσμένος. «Hμουν με κόκκινα μάτια, έχανα τα λόγια μου και σήμερα δε θυμάμαι καθόλου αυτό το γεγονός. Κατάλαβα, τελικά, πόσο κακή κατάσταση είναι. Επρεπε να την αλλάξω».

Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, ο McBrain δίνει καθημερινό αγώνα να παραμείνει νηφάλιος, ειδικά όταν παρευρίσκεται σε κοινωνικές εκδηλώσεις όπου το ποτό… ρέει άφθονο. Όπως υπογραμμίζει, μεγάλο ρόλο στο να μείνει μακριά από το αλκοόλ έπαιξε η σύζυγός του Rebecca και η σχέση του με τον Χριστιανισμό.


Mε τη σύζυγό του, Rebecca.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...