Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

Ο Brian Johnson αποσαφηνίζει το λόγο που σταματά


Ο ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ συμπαθής τραγουδιστής και θρυλικό στέλεχος των AC/DC, Brian Johnson, αποφάσισε να σπάσει τη σιωπή του και να εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους σταματά (προσωρινά;) την καριέρα του. Ο 68χρονος καλλιτέχνης, με μια μακροσκελή επιστολή, μιλά για για το σοβαρό πρόβλημα ακοής του, ενώ δείχνει ενοχλημένος για τη συνεργασία της μπάντας με τον Axl Rose, αφού αναφέρεται σ' αυτόν ως «guest τραγουδιστής». Παρ' όλα αυτά, αφήνει ανοικτό το παράθυρο επιστροφής του...




Η επιστολή του Brian Johnson, στην οποία τονίζονται μεταξύ άλλων:

«Οπως γνωρίζουν πολλοί οπαδοί των AC/DC, τα εναπομείναντα show της περιοδείας "Rock or bust", θα προγραμματιστούν πάλι με guest τραγουδιστή. Θα ήθελα προσωπικά να εξηγήσω τον λόγο, επειδή δεν πιστεύω ότι τα προηγούμενα Δελτία Τύπου δεν έδειξαν σε σαφήνεια αυτό που ήθελα να πω στους οπαδούς ή τον τρόπο με τον οποίο ήθελα να το παρουσιάσω. 

Στις 7 Μαρτίου, μετά από εξετάσεις από κορυφαίους γιατρούς του είδους, με συμβούλευσαν να σταματήσω να παίζω συναυλίες σε μεγάλα venues, αλλιώς θα ρίσκαρα να χάσω ολοκληρωτικά την ακοή μου. Παρότι ήταν τρομακτικό αυτό, είχα παρατηρήσει ότι η κακή ακοή μου είχε ξεκινήσει να έχει σχέση και με την απόδοσή μου στη σκηνή. Είχα δυσκολία να ακούσω τις κιθάρες στη σκηνή και λόγω αυτού, φοβόμουν ότι θα έκανα "κοιλιά" στην απόδοσή μου.

Δεν τα παρατάω και μου αρέσει να τελειώνω ότι αρχίζω. Παρόλα αυτά, οι γιατροί ξεκαθάρισαν σε μένα και τα υπόλοιπα μέλη του γκρουπ, ότι δεν είχα άλλη επιλογή από το να σταματήσω τις ζωντανές εμφανίσεις για τα υπόλοιπα show και πιθανώς και ακόμα πιο μετά. Αυτή ήταν η πιο σκοτεινή μέρα της επαγγελματικής μου ζωής. Είμαι συντετριμμένος από την εξέλιξη αυτή πιο πολύ απ' όσο μπορεί να φανταστεί κανείς. Η συναισθηματική μου φάση αυτή τη στιγμή είναι χειρότερη απ' ότι έχω νιώσει σε όλη μου τη ζωή. Δεν μπορώ να φανταστώ να μην είμαι μέλος όλων αυτών που κάνω τα τελευταία 36 χρόνια, αλλά αυτή τη στιγμή δεν έχω άλλη επιλογή. 

Το μόνο σίγουρο είναι ότι πνευματικά θα βρίσκομαι σε κάθε συναυλία των AC/DC, αν όχι και διά ζώσης. Το πιο σημαντικό είναι ότι νιώθω άσχημα που πρέπει να απογοητεύσω τους οπαδούς που αγόρασαν εισιτήρια για τα show που ακυρώθηκαν. Οι λέξεις δεν μπορούν να εκφράσουν τη βαθιά ευγνωμοσύνη μου και το ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου όχι μόνο για τα μαζικά μηνύματα υποστήριξης και τις ευχές σας, αλλά και για όλα αυτά τα χρόνια πιστής υποστήριξης στους AC/DC. Τα ευχαριστήριά μου πάνε και στον Angus και τον Cliff για την υποστήριξή τους.

Θα ήθελα, τέλος, να διαβεβαιώσω τους οπαδούς μας ότι δεν αποσύρομαι. Οι γιατροί μου είπαν ότι μπορώ να συνεχίσω να ηχογραφώ σε στούντιο και σκοπεύω να συνεχίσω να το κάνω. Αυτή τη στιγμή, όλη μου η προσοχή είναι στο να συνεχίσω τη θεραπεία ώστε να βελτιώσω την ακοή μου. Ελπίζω ότι η ακοή μου θα βελτιωθεί εγκαίρως και θα μου επιτρέψει να επιστρέψω στις ζωντανές εμφανίσεις. Παρότι το αποτέλεσμα είναι αβέβαιο, η διάθεσή μου είναι αισιόδοξη. Ο χρόνος θα δείξει. Για μία ακόμη φορά, ευχαριστώ όλους σας για την υποστήριξη και την κατανόηση. 

Με αγάπη, Brian».



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...